von denen die meisten

Kategória venovaná online službe Live poskytovanej prostredníctvom Internetu pre Xbox360 a Xbox ONE. Xbox360 a Xbox ONE majú spoločné fórum.
Banning
Core člen

Poďakoval: 0 krát
Dostal poďakovanie: 0 krát

von denen die meisten

Poslaťod Banning » 11. Júl 2019, 09:30

Aangezien u het horloge op uw telefoon aansluit, kunt u meldingen inschakelen. Dit is echt persoonlijk. Soms is het erg handig, zoals wanneer ik op mijn fiets sta en ik een sms ontvang: Adidas Zx Flux Mens ik kan zien wie het heeft verzonden en waar het over gaat zonder naar mijn telefoon te hoeven reiken. Op het moment is het vervelend als je een paar Nike Air Max Command Dames e-mails ontvangt en je pols blijft zoemen.

Gelukkig zoals bijna alles op dit horloge, kunnen de meldingen worden aangepast.

Mogelijk omdat ze zeer vergelijkbare hardware hebben, maar ik vond de batterijlevensduur van de 645 Music vergelijkbaar met die van de VivoActive 3 Music. Dit betekent 4 volle dagen met een batterij met een hartslag die elke seconde actief is en elke dag 30-45 minuten aan sportactiviteit. Soms met GPS, soms zonder.

GPS Ik vond het "eerlijk". Het is niet perfect, maar het is vrij consistent. Er zijn een paar loops die ik meestal doe en ik ontvang mijn ronde-melding (1 km) waar ik verwacht dat de kilometermarkeringen zijn. Je ziet in de onderstaande afbeelding dat het horloge soms je positie verkeerd en je bovenop gebouwen plaatst - maar ik heb nooit geconstateerd dat deze verschillen slecht genoeg zijn om de Nike Air Max Command Womens resultaten van mijn training te be?nvloeden.

Er zijn goed nieuws en slecht nieuws. Goed nieuws is dat het laden van muziek en podcasts op het horloge eenvoudig genoeg is: u verbindt het horloge via USB met uw computer en synchroniseert tussen bestanden op de computer en bestanden op het horloge. Het zou perfect zijn geweest als dit draadloos had kunnen gebeuren, maar ik ben hier kieskeurig.

Er is ook de mogelijkheid om streamingdiensten te gebruiken: iHeartRadio en Deezer. Ik heb ze nog niet uitgeprobeerd, maar het beste nieuws is dat Garmin de Spotify-verbinding op de Fenix ??5 Plus-horloges heeft aangekondigd ... en de verwachting is dat deze integratie doorsijpelt naar de andere muziekgeschikte apparaten.

Als het werkt zoals het werkt op de Fenix, betekent dit dat je playlists kunt synchroniseren om te downloaden op het Nike Air Max 90 Donna horloge.

Het niet zo goede deel hiervan is voor mij dat de verbinding met de hoofdtelefoon kan worden geraakt of gemist. Het testen met dezelfde koptelefoon Ik testte de VivoActive 3 Music, een paar Jlabs Epic 2, de audio sloeg veel over, tot het punt dat ik soms moest stoppen met luisteren.

Vijftig jaar geleden liep bijna niemand marathons - niemand anders dan de magere en hongerige types die Olympische glorie achtervolgden. De 'first running boem' aan het einde van de jaren zeventig en het begin van de jaren tachtig zorgde voor de populariteit van de marathon. Maar het kostte Oprah Winfrey en haar voltooiing in 1994 van de Marine Corps Marathon om de deuren volledig open te gooien en vrouwen en langzamere mannen te verwelkomen in de 26,2 mijl lange uithoudingsuitdaging.

In 2015 hebben meer dan 550.000 hardlopers Amerikaanse Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme marathonraces voltooid. Wereldwijd is het aantal marathonevenementen omhooggeschoten van 968 in 2000 naar 4.448 in 2014.

Ja, velen hebben een marathon gelopen. Dat laat nog veel meer afvragen of ze de afstand zouden kunnen doen. Dit is wat je nodig hebt om te slagen.

Een trainingsplan van drie tot zes maanden marathon is de absolute voorwaarde voor iemands zoektocht om een ??marathon te lopen. Dit is het document dat u vertelt wanneer u moet uitvoeren en hoeveel u elke week moet uitvoeren. Het internet bevat honderden verschillende marathontrainingsplannen, waarvan de meeste vrij gelijkaardig zijn. Verrassend genoeg zijn de meeste ook erg goed.

Dat komt omdat ze meestal gebaseerd zijn op een basisstructuur die zeer succesvol is gebleken. Ongeveer 80 tot 90 procent van de hardlopers die een plan volgen, haalt de marathon van hun Nike Air Pegasus 83 Femme keuze. Eenmaal aan de start eindigt een verbazingwekkende 95+ procent de marathon.

Let bij het kiezen van je trainingsplan op de volgende kenmerken. Ten eerste, een lage wekelijkse kilometerstand en lange termijn in de eerste weken. Ten tweede, een langzame maar progressieve toename van beide, met de nadruk op de lange runs, die zich vaak tot 20 mijl zullen uitstrekken. Ten derde, drie tot vijf dagen hardlopen per week. Ten vierde, een eenvoudigere herstelperiode per maand. En ten vijfde, een "taper" van twee tot drie weken aan het einde van uw plan. De gratis trainingsprogramma's op HalHigdon.com zijn uitdagend maar hebben de tand des tijds doorstaan.

Späť na Xbox360 a Xbox ONE – Live (Free a Gold účty)

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia

Staň sa fanúšikom Xboxzone.sk na Facebooku

TOPlist