ot?" -Strategi mot stil och pres

Všetko o hrách pre XBOX 360 (aj Kinect). V tejto téme je prísne zakázané pridávať akékoľvek otázky ohľadne záložných kópii hier.
caicai2017
Core člen

Poďakoval: 0 krát
Dostal poďakovanie: 0 krát

ot?" -Strategi mot stil och pres

Poslaťod caicai2017 » 11. Okt 2018, 04:31

Efter varje slitageprov, ?r Taylor ansvarig f?r att vidarebefordra Westbrook tankar tillbaka till Jordan-laget. "Efter varje test skulle han dela lite feedback. Nike Air Max 95 Mujer Han skulle ber?tta f?r mig "se om de kan g?ra det h?r. Se om de kan Nike Air Max 95 Femme f?rl?nga vadderingen h?r. "Det var en bra process", s?ger han.
Den delen av processen, uppringningen av passformen och k?nslan, ?r element?r f?r Westbrook. Han vill ha det bekv?mt. Han vill ha st?rsta f?rtroende f?r sina verktyg, ?ven om det kr?vs att man kommer in i ogr?set. "Den st?rsta delen ?r hur mycket komfort och s?kerhet skoen ger," s?ger han. "Det till?ter mig att flytta Nike Air Max 2017 Mujer och hoppa i snabb takt, n?got som jag tycker ?r v?ldigt viktigt."
Sj?lvklart ?r det ocks? viktigt att se bra ut. Det ?r d?r det andra elementet i sko design, som l?gger till personlig stil, kommer in i spel.
"Min favorit del av designprocessen ?r ber?ttande, s?ger Westbrook. "Att kunna ber?tta f?r min historia genom f?rgv?gar och vid olika tillf?llen under s?songen ?r en hel del Nike Air Max 90 Femme funWestbrook debuterar en PE-version av Mirror Image-f?rgv?ggen i domstol. Denna Nike Air VaporMax Womens f?rgv?g uppvisar n?jet Westbrook h?rstammar fr?n att dela en ber?ttelse. Dess ?vre ?r plasterad med bilder som h?nvisar till ett tungt affischat rum, och visar hur sportiga ikoner firas ?ver generationer. "Att l?ta mig ha en egen sko ?r en utm?rkt m?jlighet att ber?tta f?r min historia, f?rl?nga min varf?r inte? motto och f?rklara hela bakgrunden bakom det, s?ger Westbrook.
Asics Gel Lyte 3 DameDen officiella globala lanseringsf?rgen, 2-Way, rymmer perfekt b?de Westbrooks spelbytes n?rvaro p? b?da sidor av domstolen och designens i?gonfallande kontrast fr?n sl?t vamp till klackh?lsa. Precis som Westbrooks spel och off-court-utseende, balanserar denna f?rgv?g mesterligt en "Why Not?" -Strategi mot stil och prestanda.
Westbrook f?rv?ntar sig att f? mycket reaktioner ur hans Nike Air Max 2017 Dame sko. "Den h?r skoen ?r futuristisk och n?got som folk kommer att ta en dubbel www.rotulosalbir.es titt p?," s?ger han. F?r idrottare som spelar p? domstolen eller greener, ?r det mycket att g?ra i en sko: dragkraft, d?mpning, ?vergripande k?nsla under foten. Men oavsett spelarens personliga preferenser finns det en avg?rande detaljpassform. F?r h?gsta prestanda m?ste en skos passa bra direkt och h?lla den s?kra, inl?sta k?nslan.
Dessutom kan ?ven en perfekt passform medan Nike Air Max 90 Mujer Rosa stillast?ende lossna under spel; det beror p? att f?tterna naturligt expanderar n?r en idrottsman flyttar och sl?r marken. Titta p? basketbollsspelare under ett spel - de byter regelbundet skor, suger sn?ren snabbare och anpassar sig p? b?nken. F?r att hitta en l?sning f?r b?ttre passform och h?llbar inneslutning fr?gade Nike hur det kunde f?renkla processen. Tidigare arbete som Nike Air Max 90 Femme gjordes p? HyperAdapt, en innovation som utvecklats f?r Nike: s sj?lvl?sande skor, informerade laget som de s?g ut att skapa en universell, tillg?nglig modell. Svaret ?r FastFit, ett manuellt system som omedelbart s?krar hela foten.

Späť na Xbox360 - Všeobecný pokec o hrách

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

Staň sa fanúšikom Xboxzone.sk na Facebooku

TOPlist